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Santa Clara and the El Ojo Festival's Message To Donald Trump "F&$K The Wall"

The International Creativity Festival El Ojo de Iberoamérica that will take place in November in Buenos Aires launched a courageous campaign for the final deadline for entries. Led by the already famed Fighting Cholita, ChinChin, the ad refers to the current threat of building a wall that separates Latin [people], diminishing the creative potential that comes with diversity. Created once more by the Brazilian agency Santa Clara, it has the direction of Adriana Montenegro, from the production house Indómita and the sound of DaHouse Audio.

Te presentamos nuestra campaña para #ElOjo2016! En esta oportunidad y luego de una exitosa participación en la pasada edición, ChinChin, la Cholita Luchadora, protagoniza un nuevo comercial en el que desafía al “tipo del muro” y refuerza el poder de la cultura y las ideas latinas. Así, El Ojo anuncia el cierre de sus inscripciones e invita a agencias, productoras y anunciantes a registrar sus piezas, campañas y casos, hasta el 30 de septiembre y participar por el reconocimiento a las mejores ideas de la región. Recordá que El Ojo de Iberoamérica tendrá lugar los próximos 2, 3 y 4 de noviembre en el Hotel Hilton de Buenos Aires.

The Credits:
Agency: Santa Clara
Advertiser: LatinSpots
Product: Festival El Ojo de Iberoamérica
Title: “Fuck The Wall”
Creative VP: Fernando Campos
Creative Director: Leo Avila
Creative Team: Maso Heck, André Jardim and Leo Avila
Head of Production: Priscilla Sanches
RTV Production: Karen Nakamura
Accounts: Rafael Oliveira, Beatriz Oporto Zan and Raiza Fekete
Media: Miriane Schmidt, Leonardo Nahum, Patricia Angelis, Allan Gomes
Production House: Indómita
Direction: Adriana Montenegro
Producción Ejecutiva: Militza Bedoya
Post-Production: Indómita Andres Ortiz
Sound Production House: DaHouse
Musical Producer: Lucas Mayer
Client Responsible: Santiago Keller Sarmiento